snart är det fredag! :)

Heej bloggen 
I morgon är det fredag igen! I morgon har jag inga speciella planer, vi får se va som kommer att hända. Men jag ska i alla fall till skolan. Det som är ganska segt på mornarna är att nu när man går gymnasiet så går man till skolan frivillgt det gjorde man ju inte när man gick grundskolan för då var det ju skolplikt. Så nu på mornarna känner man vaarför ska jag gå till skolan idag, kan jag inte bara ligga i mina varma och sköna säng lite till? Men då kommer man på, jajusste jag vill ju ha en framtid! :)

I helgen måste jag spendera lite pengar tycker jag! Så jag ska nog försöka dra in till stan i morgon efter skolan eller på lördag på förmiddagen. På lördag kväll ska jag vara med min käre vän Viiola se henner blogg här .

Nu tänkte jag plugga lite matte och sen få min skönhetssömn så att jag orkar ta mig upp i morgon och skaffa mig en ljus framtid! pusspuss ses i morgon! lägger in dagens outfit då :)


Bild på mig och min vän angelina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0